Toiminta

Kiipeilytoiminnassa käyttämämme kiipeilypaikat on esitelty Kiipeily Kotka-Hamina alueella -sivulla.

Järjestämme aikuisjäsenillemme kiipeilyvuoroja, kursseja ja tapahtumia Haminan Aseman koulun kiipeilyseinällä ja keväästä 2021 lähtien Boulderverstaalla Kotkassa. Bouldervestaalla kiipeilystä perimme Bouldervestasta käyttäviltä jäseniltämme jäsenmaksun lisäksi käyttömaksua vuokrakulujen kattamiseksi. Kesäaikana järjestämme ulkokiipeilypäiviä ja reissuja. Kysy lisää sähköpostitse kokis@kotkankiipeilyseura.fi tai liity jäseneksi Liittymislomakkeen kautta.

Jäsentoimintamme on tarkoitettu yli 16 vuotiaille. Alle 16 vuotiaat jäsenemme voivat osallistua toimintaan seuraan kuuluvan vanhempansa seurassa tai osallistumalla junioritoiminnan ryhmiin. Alaikäisiltä tarvitaan aina vanhempien suostumus kiipeilylle.

Junioritoiminta

Pidämme kiipeilykerhoja lapsille ja nuorille Kotkassa boulderoinnin merkeissä, eli kiipeilyä ilman köyttä matalilla seinillä, joissa alla on paksut patjat. Ryhmät kokoontuvat kerran viikossa suunnilleen koululukuvuosien mukaisesti.

Boulderverstaan lasten ja nuorten ryhmät Kotkassa:

• C-junnut: 7-10 vuotiaat
  • B-junnut: 11-13 vuotiaat
  • A-junnut: 14-17 vuotiaat
  • LV-ryhmät: Lapsi ja vanhempi ryhmä kaikenikäisille lapsille (Vanhempia voi osallistua yksi per lapsi ja lapsia korkeintaan 2 per vanhempi).

Haminan seinäkiipeilyryhmä:

• 12-17 vuotiaat

Ryhmät kokoontuu koululukuvuosien mukaisesti. Ryhmien tilanteesta julkeisemme Etusivulla.

Varsinaisen jäsentoiminnan lisäksi järjestämme kaikille avoimia kiipeilykokeiluja, kiipeilykursseja ja kiipeilytyksiä ryhmille.

IMG_20160903_140938

Kiipeilykokeilut

Kotkan kiipeilyseuralla on Haminassa Aseman koululla sisäkiipeilyseinä, jolle järjestämme kaikille (yli 5v) avoimia kiipeileilykokeiluja. Tulevista kokeiluista tiedotamme etusivulla ja Facebook-sivuillamme.

Kiipeilykurssit

Kotkan kiipeilyseuran järjestää Haminan kansalaisopiston kautta seinäkiipeilyn alkeiskursseja. Tulevat kurssit löytyvät Haminan kansalaisopiston sivuilta, eli tästä linkistä.

Kiipeilytys ja laskeutuminen

Kiinnostaako sinua ja/tai ryhmääsi laskeutuminen? Haluatko kokeilla kiipeilyä? Kotkan Kiipeilyseuran kautta pääset kokemaan uusia elämyksiä!

Ylläolevista toiminnoista voit kysyä lisää laittamalla sähköpostia osoitteeseen kokis@kotkankiipeilyseura.fi!