Liity jäseneksi

Liity Kotkan Kiipeilyseura ry:n jäseneksi!

Saat kiipeilyhenkisiä kavereita, pääset mukaan seuran kiipeilyvuoroille, kiipeilyretkiin ja reissuihin sekä tuet seuran toimintaa. Luethan lisää Toiminta -otsikon alta.

Jäsenenämme voit halutessasi olla myös Suomen Kiipeilyliitto SKIL ry:n jäsen. Jäsenyys sisältää Pohjola-urheiluvakuutuksen kiipeilyyn (lisätietoja vakuutuksesta: Pohjola kiipeilyvakuutus tuoteseloste 2024 ja https://www.climbing.fi/content/kiipeilyvakuutus2

SuomiSport-palvelu

Kotkan Kiipeilyseura on ottanut SuomiSport -palvelun käyttöön jäsenrekisterin, ryhmien ja tapahtumien hallintaan, ilmoittautumisiin ja laskutukseen. Kotkan Kiipeilyseuran ja SuomiSprtin henkilötietojen käsittelyseloste löytyy linkistä: Henkilötietojen käsittelyseloste

Liittymispyynnöt ja jäsenmaksut vuodelle 2024

Kotkan Kiipeilyseuran jäseneksi voit hakea laittamalla SuomiSport -palvelusta liittymispyynnön myöhemmin mainittujen linkkien kautta. Liittymispyynnön laittaminen vaatii rekisteröitymisen/kirjautumisen SuomiSport palveluun. Alaikäisten liittymispyynnöt tehdään huoltajan tilin kautta. Pyrimme vastaamaan liittymispyyntöihin sähköpostitse SuomiSportissa näkyvään sähköpostiosoitteeseen viikon sisällä. Laittamalla sähköpostia kokis@kotkankiipeilyseura.fi voi nopeuttaa käsittelyä. Mikäli vastausta ei kuulu, tarkistathan myös roskapostit.

Kotkan kiipeilyseura ei löydy SuomiSportin hausta, mutta pääset tekemään liittymispyynnöt seuraavien linkkien kautta:

Aikuiset
Jäsen (sisältää SKIL jäsenyyden) 101€
Kannatusjäsen 30€

Alle 18 vuotiaat
Juniorijäsen (sisältää SKIL jäsenyyden) 75€
Juniorikannatusjäsen 10€

Uusien jäsenten liittymismaksu 10€

Kannatusjäsenellä tarkoitetaan seuran täysimääräistä jäsentä, joka ei ole Suomen Kiipeilyliitto SKIL ry:n jäsen, kannatusjäsenyys ei näin ollen sisällä kiipeilyvakuutusta. Seuran kiipeilytoimintaan osallistuminen tapahtuu omalla vastuulla. Huomioithan, että iso osa tapaturmavakuutuksista ei kata kiipeilytapaturmia.

Jäsenmaksut laskutetaan SuomiSport -palvelun kautta. Jäsenmaksua ei voi maksaa virike/liikuntaetuudella. Muissa henkilökohtaisissa maksuissa (Boulderverstaan käyttömaksu, kurssimaksut ym) vastaanotamme myös Smartum, Edenred, ePassi -mobiilimaksuja.

Jäsenmaksu maksetaan kuluvalle kalenterivuodelle.

Kysy lisää sähköpostilla kokis@kotkankiipeilyseura.fi